דליה ברודבקר צלמת ויוצרת אלבומי מזכרת

דליה ברודבקר צלמת ויוצרת אלבומי מזכרת, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • צילומי תדמית ואווירה

    צילומי תדמית טובים הם המראה לעסק שלך, הם כאלה שיעוררו רגש של אהדה אליך וישדרו לעולם את הדימוי שאותו אתה מעוניין להציג – מקצועיות, חדשנות, מקוריות וכו'. צילומים מדויקים יחברו בין המותג שלך לבין לקוחות פוטנציאלים, יחסכו זמן ומשאבים (במקום לחפש במאגרי תמונות חינמיות) ויאפשרו לך להעלות תמונות לאתר ולכתוב פוסטים ברשתות החברתיות בכל עת. בפגישת היכרות שנערוך לפני הצילומים אני יודעת לזהות את הייחודיות של המצולמים שלי ומעניקה להם הרגשה של נינוחות ורוגע מול המצלמה. לסשן הצילומים מומלץ לצרף מאפרת מקצועית שמתמחה בצילומי תדמית בהתאמה אישית על מנת לייצר מראה טבעי ואותנטי.
     
  • בוק בת מצווה

    מעשה ב- 12 בלונים 🎈 צילומי בוק לילדה שחוגגת יום הולדת 12 הם חוויה כיפית ומעצימה שבסופו היא מקבלת תמונות מושלמות ומרגשות, שיארזו באלבום מיוחד ומקסים על פי בחירתה. זו מזכרת ומתנה מהממת לילדת הבת מצווש. אני פוגשת המון בנות בגיל הזה ויכולה לספר שהן מאוד שונות ומגוונות. לכל ילדה יש יופי יחיד ומיוחד. חלקן טיפה ביישניות ושקטות ואחרות ממש שובבות ואנרגטיות. יש לכל אחת חלומות ורצונות משלה. יש כאלו שממש אוהבות את הטבע, רוצות להצטלם בשדות קסומים עם שמלה לבנה וזרי פרחים . אחרת אוהבת נוף אורבני וממש לא מתחברת לשמלות וחצאיות. 😊 יש כאלו שאוהבות את הצילומים בחוף הים, בשקיעה. אין סוף לחלומות ואני יודעת להתאים לכל ילדה את מה שהיא רוצה ואוהבת, אני אדאג גם שתרגיש בנוח מול המצלמה ותהנה מהחוויה. לצילומים אני מגיעה עם מזוודות מלאות באביזרים כמו זרים לראש וכתרים, בלונים, פרחים, כובעים, חצאיות טול ועוד המון דברים שילדות אוהבות להצטלם איתם. כמה ימים לפני המפגש שלנו אני שולחת לאמא היקרה רשימה של כמה דברים שצריך להביא לצילומים, איך להתכונן וגם טיפים לגבי סידור השיער, איפור (פחות אוהבת שילדות מתאפרות אבל אם בכל זאת זה מה שילדת הבתמצווש רוצה, אפשר ללכת על איפור מאוד עדין וטבעי). אני מעצבת אלבומים מאוד מיוחדים ובעיצוב אישי (לא תבניות מובנות) לכן לכל ילדה יהיה בוק ייחודי ומהמם. *חשוב מאוד לקבוע מועד לצילומים כחודש וחצי לפני האירוע על מנת לערוך ולהדפיס את האלבום בזמן. אז אם אתם מכירים הורים/חברים/שכנים שיש להם ילדה שחוגגת בת מצווה בקרוב ורוצה בוק מהסרטים, אשמח שתפנו אותם אליי.
     
  • צילומי נשיות - "חוגגת לעצמי"

    "חוגגת לעצמי" נולד לפני כ-5 שנים כשאישה מקסימה (שהיום היא חברה יקרה שלי) ביקשה מאחיותיה יום צילומים איתי כמתנת יום הולדת 😊 גם מזכרת וגם חוויה וכיף לא נורמלי 💃 מאז, בכל שנה (לקראת היומולדת שלה) אנחנו הולכות להצטלם. הרעיון הזה כל כך מצא חן בעיניי שאימצתי אותו לעצמי. לפחות פעם בשנה ממש לפני יום ההולדת שלי, אני מפרגנת לעצמי יום צילומים. כן כן.. אני מצטלמת אצל צלם מקצועי תמונות איכותיות שיהיו לי למזכרת. ככה אני חוגגת לעצמי. אני רוצה לשאול אותך מתי את איפשרת לעצמך ככה לעוף ולהשתחרר? רוצה להציע לך מתנה שהיא חוויה סופר מרגשת ומיוחדת שתוכלי לתת לעצמך (או לבקש ממישהו אחר כמתנת יום הולדת 😉). אולי תרצי לתת מתנה לאמא, אחות או כמה חברות טובות, יום צילומים שמח וכיפי, בכל מקום שתבחרי. אני מכירה המון לוקיישנים יפים ומיוחדים שאוכל להציע לך. תוכלי להחליף כמה סטים של בגדים שאת אוהבת, נוכל לצרף מאפרת מקצועית שתאפר אותך ותדגיש את היופי הטבעי שלך. התפקיד שלי הוא לדאוג שתרגישי בנוח מול המצלמה (שלפעמים היא נראית מאיימת) ותהני מהחוויה המרגשת הזו. אנחנו נצחק ונשמח וניטען באנרגיות מופלאות 💃 מבטיחה לך שכשתראי את התמונות שאצלם אותך הן יזכירו לך שאת הכי יפה בעולם! בא לך לחגוג את החיים, לקבל תמונות יפהפיות ומחמיאות ? דברי איתי
     
  • צילומי ילדים ומשפחה

    כשהייתי קטנה, בת שנה אולי טיפה יותר, הוריי הזמינו בכל חצי שנה צלם מקצועי אלינו הבייתה כדי שיצלם אותנו תמונות למזכרת. מדובר על לפני 55 שנים! עד היום תמונות האלה שצולמו בשחור לבן שמורות אצלי באלבומים. כיום אני מבינה שצילומי משפחה היה חלק חשוב ומרכזי בחיים שלנו. צילומים משפחתיים הם לפני הכל בילוי וחוויה שכל המשפחה משתתפת בה והיא מהנה וכיפית. הצילומים הם של המשפחה הגרעינית או צילומי דורות עם הסבא והסבתא, דודים ודודות, ילדים, נכדים ונינים והם הכי הכי מרגשים ומיוחדים. אצלם תמונות קלאסיות (של כולם) וגם כל ילד בנפרד, אמא ואבא, אחים, סבא וסבתא עם הנכדים (צילומי דורות).... אני אוהבת לתפוס את הרגעים הספונטניים כשילדים משחקים ומשתוללים, צוחקים ושמחים והורים נהנים מהביחד המשפחתי. אפשר להצטלם בפארק קרוב לבית, בחורשה, שדות או בחוף הים. את זה אתם תחליטו. אני זורמת עם כל מקום שהוא בטבע. אם אתם גרים רחוק ממני (אני גרה באזור המרכז במושב כפר סירקין), נוכל לקבוע את הצילומים בלוקיישן שיהיה נוח גם לכם וגם לי. יהיו המון המון תמונות יפייפיות לכן מומלץ ליצור אלבום מהמם כדי שהמזכרת הזאת תהיה מושלמת .
     
  • צילומי נוף ואווירה ומכירת תמונות

    נכון... אני אוהבת את הטבע ומצלמת אותו בכל רגע שמזדמן לי 🌳🌹 אם אתם מעוניינים להתאים תמונה למרחב כלשהו, בין אם זה סלון, מטבח או קליניקה בה אתם עובדים, אשמח להציע לכם ממבחר צילומי נוף ואווירה שאני מצלמת. הצילומים יודפסו על גבי זכוכית/פרספקס או קנבס במגוון מידות על פי בחירה.
     
  • עיצוב והדפסת אלבומי מזכרת

    הכל התחיל לפני יותר מ- 40 שנים כשברחנו עם ההורים ואחי הצעיר מהמלחמה באיראן ועלינו לארץ עם 2 מזוודות שבאחת מהן היו אלבומי התמונות שלנו. יש לי עשרות אלבומים מתקופת הילדות שבלעדיהם לא הייתי זוכרת את הבית, המשפחה והחברים שהשארנו מאחור. אז אתם כבר מבינים למה אני כל כך מחוברת לזכרונות. תחשבו כמה מרגש יהיה שבעוד מספר שנים, תדפדפו באלבומים המשפחתיים יחד עם הילדים והנכדים ותזכרו ברגעים וחוויות בלתי נשכחות בעבר. אלבומי תמונות הם מזכרת ומתנה נפלאה ומרגשת שנשארת לדורות הבאים. האלבומים שאני מעצבת, ערוכים בתוכנה גרפית, אישיים ומיוחדים ולא בנויים מתבניות מובנות. האלבומים מודפסים באיכות גבוהה, דפים קרטון עבים במיוחד ופתיחת הדפים מלאה ללא תפר באמצע (אלבום פרימיום). לכל אלבום ניתן לשדרג את הכריכה בכריכת דמוי עור, בד או קנבס. הכל לפי טעמכם האישי. סוגי האלבומים: * אלבום חתונה – אלבום לזוג המאושר 2 אלבומים מוקטנים להורים 👰🏻🤵🏼 * אלבום ארוע בת/בר מצווה * אלבום סיפור – זה אלבום מתנה למי שחוגג יום הולדת מיוחד 50-60-70 ועד 120. משלב בתוכו תמונות ישנות וחדשות טקסטים וברכות מכל המשפחה. 📔 ❣️📖 מתנה מהממת לתת להורים, סבא וסבתא. * המשוויצון במתנה - שאלו אותי על זה 😊 מחכה לתמונות שלכם, תתחילו לשמר זכרונות כבר עכשיו.
     
BizMakeBiz פותח ע"י